Ганьби-Тік
система канцелярських меблів "Номос", Норман Фостер, 1987
Ганьби-Тік
шафа-контейнер, Матео Тун, 1985

До кінця 70-х років постмодерністська культура поширила свій вплив і на естетическое освоєння техносфери. Нові технології відкрили можливості індивідуалізації продуктів промислового виробництва й сервісу. Стало можливо в продукцію вводити символічні форми, сполучити технічно доцільне із грою символів, які несе форма, надавати цим символам елементи гротеску й іронії. Добутку ганьби-тека з'явилися альтернативою модернізму, що йшов, з його тенденцією до уніфікації й по суті були реалізацією вже, що поширилися ідей, постмодернізму. Ганьби-Тік тяжіє до символізму й метафоричних висловлень. Він іронічний у не меншій мері, чим втілення постмодерністської культури, майже так само як вони, прагнути відбити свій генезис у натяках на явища минулого (правда, не більше далекого, чим середина ХIХ століття).
Термін ганьби-тік утворений злиттям "high stile" - "високий стиль" - і "technology". Уживати його сталі після 1978 року. Однак об'єкти, що втілюють концепцію цього напрямку, виникали й до цієї дати. До числа перших належить Національний центр мистецтва й культури ім. Жоржа Помпиду в Парижу (1977р.). Його автори - італійський архітектор Ренцо Піано й англієць Ричард Роджерс - у якості формотворних виділили два аспекти: використання простору, заснована на нерозчленованості площ, і високотехнічні засоби здійснення. Сталеві конструкції трубчастого каркаса винесені за межі зовнішнього огородження на зразок будівельних лісів. Назовні виведені й мережі інженерного забезпечення. Відповідно до призначення вертикальні труби комунікацій яскраво пофарбовані. Головним елементом 6-ти поверхового фасаду став косий зиґзаґ сходів, що рухаються, укладених у скляний циліндр, що прересекает фасадну площину по діагоналі. У цій будівлі вперше виявилася різниця з архітектурою модернізму. Преклоніння перед технікою змінилося грою атрибутами технічного століття, видовищем, повним натяків, расчитанное не на шанобливе споглядання, а на залучення в гру. Рівні в системі культурних ценостей змістилися, місце "храму культури" зайняла будівля, що нагадує производственое будинок
Ганьби-Тік, казавшийся спочатку несерйозним, не тільки успішно розвивався в 80-е, нои дав численні імпульси архітектурі промислових будинків, активно впливав на промисловий дизайн. Наприкінці 80-х - початку 90-х, втрачаючи ігровий початок і іронічність ганьби-тік став перетворювати в гармонічне формоутворення об'єктів, створюваних з використанням високих технологій.
Поряд з архітектурою ганьби-тік завойовує дизайн житлового середовища. Його основним методом тут стає використання промислового встаткування. Ганьби-Тік пропагує впровадження в житло меблів зі стандартних металевих елементів, що випускаються для виготовлення стелажів складів, заводів, роздягалень у битовках. Як меблі часто використовуються автобусні, літакові, зуболікарські крісла, посудом служать, например. предмети з лабораторій і т.д. Інтер'єр найчастіше виглядає як ассамбляж з речей, виготовлених для інших мет
У формоутворенні меблів і інших об'єктів використовувалися технічні деталі з військової або наукової областей електоронного технічного встаткування. Хейко Бартельс Харальд Хульман Торшери (1981р.) Класичними прикладами ганьби-тека в предметному дизайні є система канцелярських меблів "Номос" Нормана Фостера (1987р.) і шафа-контейнер Матео Туна (1985 р.).

За матеріалами:
«Історія дизайну», тім 2, С. Михайлов
"Історія архітектури. Утопії й реальність", тім 2, А. В.Иконников

Еще про ремонт:
ліжко "Боксерський ринг", група "Мемфіс", 1981 стілець "Sheraton", Роберт Вентури, 1984 крісло "Як високе місяць", Широ Курамата, 1986 крісло "Miss Blanche",
Дитяче крісло з ламинированного картону, Петер Мурдок, 1963 Пневматичне крісло "Sacco", Джонатан Де Пас, Донато Д'урбино, Паоло Ломази, 1968 Див
Германа Обриста, "Удар бича", вишивка золотим шовком по вовні, 1895 із кн. С. А.Стерноу Віктор Орта, сходи в особняку "Тасселя", 1892-1893 із кн. С.
Состав групи 1981 року в Tawarayua - на боксерському ринзі або подіумі для сидіння й лежання, Masanori Umeda, 1981 оригінал: www. designmuseum. org книжкова шафа Cas
система канцелярських меблів "Номос", Норман Фостер, 1987 шафа-контейнер, Матео Тун, 1985 До кінця 70-х років постмодерністська культура поши
Клемент Руссо, пари стільців, палісандр, акуляча шкіра, слоновая кістка й перламутр, 1925 Елиель Сааринен, інтер'єр, 1929-1930 Ейлен Грій, софа

Мастерам и Умельцам

Квітники й клумб своїми руками

Строительные советы 23703
Як прекрасно мати свій сад, квітник і газон, що може бути краще, ніж вийти ранком у сад, і набратися від нього сил, енергії й бадьорості перед трудовим днем.…

Гойдалка на дачі своїми руками

Строительные советы 22186
Хто не мріяв посидіти на гойдалці у своєму власному саду, мрійливо погойдуючись, і дивлячись на безхмарне небо або на зірки. Але ж це так легко влаштувати,…

Квадратный метр. Нет идеи – есть идея