Поп-арт
Дитяче крісло з ламинированного картону, Петер Мурдок, 1963
Поп-арт
Пневматичне крісло "Sacco", Джонатан Де Пас, Донато Д'урбино, Паоло Ломази, 1968
Поп-арт
Диван "Joe", Джонатан Де Пас, Донато Д'урбино, Паоло Ломази, 1970
Поп-арт
Стілець "Box", Ензо Марі, 1975
Поп-арт
Фетишистське крісло, Аллен Джонс, 1969

В 60-е роки теорія функціоналізму зазнала критики. Пройшов загальний захват від масового виробництва й раціоналізму у формоутворенні. Дизайнери не хотіли бачити себе "продовженням рук індустрії". З'явилися перші теорії, що ставили в центр культурні, психологічні й семантичні аспекти, тим самим передвосхитившие постмодернізм.
В Америці наприкінці 50-х в у мистецтві виник новий плин "Поп-арт". Воно не було художнім рухом у сенсі існування групи однодумців або чіткої концепції. Була творчість индивидуалов, які чули друг про друга, проводили перформанси й хеппенинги у своїх студіях. Назва "поп-арт" уперше застосував англійський критик Л. Оллоуей для позначення цього напрямку художнього авангарду. Мир поп-арту це мир знаків і символів, що ввійшли в масову культуру і як загальний візуальний досвід, що відклалися у свідомості. Засобами перетворення знаків і образів поп-культури стало з'єднання їх у контексти, що народжують нові зв'язки й руйнують прийняті. Найвідомішими представниками поп-арту були Енди Уорхол, Роберт Рашенберг, Джаспер Джонс, Джеймс Розенквист.
Художники поп-арту надихалися повсякденними предметами, яких вироблялися мільйони. Мир засобів масової інформації, реклама, комікси все це для них становило безсумнівний інтерес. У роботах використовувалися консервні банки, сторінки журналів, електроніка, фотографії, квитки й т.д. Предмети багаторазово копіювалися, вмонтувалися в колажі, ассамбляжи.
Поп-дизайн був невіддільно пов'язаний з американською мрією абсолютно споживчого світогляду, що на початку 60-х опанувала усім західним світом. Ідея виробництва довговічних, добротних товарів змінилася гаслом "сьогодні використовував - завтра викинув". Це був проривши у філософії промислового виробництва й дизайну. Дитячий стілець із гофрокартона Петера Мурдока, кольорове пневматическоен крісло з полівінілхлориду Ди Паса, Д Урбино, П. Ломази стали символами "культури, що поширюється, недовговічності". Поп-дизайн із його яскравими квітами, сміливими формами, дешевими товарами став стилем для молодих. Найбільш популярними матеріалами для поп-дизайнерів стали різні види пластиков, процеси виготовлення яких в 60-е роки були вже добре освоєні. Пластик залучав низькою ціною й розмаїтістю квітів. Ензо Марі одним з перших початків експериментувати із пластиком.
Поп-арт розвивав свої принципи формоутворення, протилежні функціоналізму, але при цьому не суперечні йому. "Піп" означало відповідати часу й бути модним. Ален Джонс створив у натуральну величину напівголих красунь, які одночасно були предметами меблів. Тим самим він порушив питання про границю між мистецтвом і функціональним дизайном.
Поп-дизайн разом з іншими плинами анти-дизайнерської спрямованості протистояв "сучасному руху" (функцианализму, модернізму), що заявляв " менше-значить краще" і привів до радикального дизайну 70-х. Засобу масової інформації сприяли популяризації поп-дизайну. Багато хто вважають, що дотепер важко дати точне визначення сутності поп-арту й окреслити його границі, але ніхто не сумнівається, що поп-арт став символом визнання й схвалення нової "популярної культури".

За матеріалами:
«Історія дизайну», тім 1, С. Михайлов
"Історія архітектури. Утопії й реальність", тім 2, А. В.Иконников

Еще про ремонт:
ліжко "Боксерський ринг", група "Мемфіс", 1981 стілець "Sheraton", Роберт Вентури, 1984 крісло "Як високе місяць", Широ Курамата, 1986 крісло "Miss Blanche",
Дитяче крісло з ламинированного картону, Петер Мурдок, 1963 Пневматичне крісло "Sacco", Джонатан Де Пас, Донато Д'урбино, Паоло Ломази, 1968 Див
Германа Обриста, "Удар бича", вишивка золотим шовком по вовні, 1895 із кн. С. А.Стерноу Віктор Орта, сходи в особняку "Тасселя", 1892-1893 із кн. С.
Состав групи 1981 року в Tawarayua - на боксерському ринзі або подіумі для сидіння й лежання, Masanori Umeda, 1981 оригінал: www. designmuseum. org книжкова шафа Cas
система канцелярських меблів "Номос", Норман Фостер, 1987 шафа-контейнер, Матео Тун, 1985 До кінця 70-х років постмодерністська культура поши
Клемент Руссо, пари стільців, палісандр, акуляча шкіра, слоновая кістка й перламутр, 1925 Елиель Сааринен, інтер'єр, 1929-1930 Ейлен Грій, софа

Мастерам и Умельцам

Квітники й клумб своїми руками

Строительные советы 23703
Як прекрасно мати свій сад, квітник і газон, що може бути краще, ніж вийти ранком у сад, і набратися від нього сил, енергії й бадьорості перед трудовим днем.…

Гойдалка на дачі своїми руками

Строительные советы 22186
Хто не мріяв посидіти на гойдалці у своєму власному саду, мрійливо погойдуючись, і дивлячись на безхмарне небо або на зірки. Але ж це так легко влаштувати,…

Квадратный метр. Нет идеи – есть идея